V on-linu vítězí kreativita

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Advertising Age

Umístění reklamního sdělení ani použitá technologie nejsou dle výzkumné agentury Dynamic Logic, klíčovým faktorem pro úspěšnost on-line reklam. Studie, během níž firma analyzovala 170 tis. reklam, totiž ukázala, že největší podíl na efektivitě má kreativita. Podle výzkumu na bannerech nejlépe funguje stálá přítomnost brandu, silný call-to-action a také zobrazení lidských tváří, díky čemuž si prý lze sdělení snáze zpětně vyvolat. Další faktory jako velikost, použitá technologie či výběr webové stránky se na úspěšnosti kampaní podílí prý jen z 30 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.