Tržby TV Nova mají letos poklesnout o pětinu

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

CME odhaduje, že v letošním roce klesnou tržby TV Nova meziročně o 20 % na 5,11 mld. Kč a zisk před zdaněním a odpisy má dosáhnout 2,48 mld. Kč (- 32 %). Přesto považuje CME svou klíčovou televizi za jedinečnou z pohledu marže, která má letos představovat 48 % (místo loňských 57 %). Tržby CME se mají v roce 2009 snížit o 30 až 31 %, zisk pak o 76 až 80 %. I přes horší výsledky má zůstat skupina zisková.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.