Tesco Clubcard by se měl velmi brzy objevit i v Česku. Agentura Dunnhumby, která věrnostní program pro Tesco zajišťuje, spustila Clubcard před necelými dvěma týdny na Slovensku, výhody plynoucí z klubové karty využívají zákazníci Tesca od srpna také v Polsku. Dan Dures, senior client director Dunnhumby pro ČR a SR, potvrdil, že Clubcard by se v České republice měl objevit v dohledné době, konkrétní datum ovšem neuvedl s tím, že ho může zveřejnit pouze Tesco. Dures, který v ČR působí rok, ale zároveň prozradil, že do roka plánuje Dunnhumby vybudovat kompletní českou základnu. Launch projektu potvrdila i mluvčí Tesca Eva Karasová. "Po úspěšném zavedení Clubcard na Slovensku plánujeme spuštění projektu i u nás. Konkrétní termín zatím nemůžeme upřesnit." Jisté zatím je, že se tak stane v příštím roce. Clubcard byl ve Velké Británii poprvé představen před šestnácti lety, v současnosti je používán v devíti zemích. Kromě zákaznických výhod představuje i velký potenciál pro řetězec samotný. Umožňuje totiž pravidelně sledovat složení zákazníkova nákupu.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?