Tesco Clubcard bude v dohledné době i v ČR

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Tesco Clubcard by se měl velmi brzy objevit i v Česku. Agentura Dunnhumby, která věrnostní program pro Tesco zajišťuje, spustila Clubcard před necelými dvěma týdny na Slovensku, výhody plynoucí z klubové karty využívají zákazníci Tesca od srpna také v Polsku. Dan Dures, senior client director Dunnhumby pro ČR a SR, potvrdil, že Clubcard by se v České republice měl objevit v dohledné době, konkrétní datum ovšem neuvedl s tím, že ho může zveřejnit pouze Tesco. Dures, který v ČR působí rok, ale zároveň prozradil, že do roka plánuje Dunnhumby vybudovat kompletní českou základnu. Launch projektu potvrdila i mluvčí Tesca Eva Karasová. "Po úspěšném zavedení Clubcard na Slovensku plánujeme spuštění projektu i u nás. Konkrétní termín zatím nemůžeme upřesnit." Jisté zatím je, že se tak stane v příštím roce. Clubcard byl ve Velké Británii poprvé představen před šestnácti lety, v současnosti je používán v devíti zemích. Kromě zákaznických výhod představuje i velký potenciál pro řetězec samotný. Umožňuje totiž pravidelně sledovat složení zákazníkova nákupu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení