SuperStar sledovalo 1,7 milionu diváků

5. 10. 2009 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pěveckou soutěž Česko Slovenská SuperStar v neděli sledovalo na televizi Nova 1,7 milionu diváků, což je oproti minulému týdnu téměř o půl milionu diváků více. V sobotu se se dívalo na SuperStar na Nově přes 1,5 milionu lidí, přičemž v mezitýdenním srovnání je to zhruba o 170 tisíc diváků více, informovala mluvčí Novy Kateřina Fričová.
„Oba dny se pořad Česko Slovenská SuperStar stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem v televizi,“ uvedla Fričová.
V sobotu večer podle ní sledoval SuperStar každý druhý divák u televizní obrazovky ve věku 15-54 let, v cílové skupině 15+ to bylo 45 procent diváků. Nedělní večer přilákal k pěvecké show v cílové skupině Novy 15-54 let zhruba 54 procent diváků, v cílové skupině 15+ sledovalo SuperStar 47 procent.
Podle tiskového odboru Novy se tento pořad těšil vysoké sledovanosti i minulý týden, kdy byl rovněž nejsledovanějším nezpravodajským pořadem.
Pořad Česko Slovenská SuperStar sledují také diváci na slovenské televizi Markíza. První díl této soutěže, který obě televize odvysílaly v neděli 6. září, vidělo celkem přes 2,5 milionu lidí v Česku a na Slovensku.
Tato soutěž nepřímo navazuje na předchozí tři série SuperStar, jež odvysílala Nova v Česku a Markíza vysílala své tři série na Slovensku. V České republice sledovalo hledání první SuperStar průměrně 2,7 milionu lidí, finále si nenechalo ujít 3,34 milionu Čechů. Při poslední třetí sérii sledovanost programu klesla v průměru na 2,1 milionu lidí. Na Slovensku první finále zhlédlo 1,8 milionu diváků, třetí sérii sledovalo kolem milionu Slováků.
Nová show se příliš neliší od předchozích sérií. Televize v úvodním díle divákům představily porotu, kterou tvoří slovenská zpěvačka Dara Rolins, slovenský zpěvák Pažo Habera, český muzikant Ondřej Hejma a dcera frontmana české skupiny Olympic, zpěvačka německé kapely Die Happy Marta Jandová. Soutěž moderují Leoš Mareš a Adela Banášová.
Diváci mohou soutěž sledovat vždy v neděli a v pondělí a semifinálová kola v sobotu. Finále bude 20. prosince.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.