Společnost

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Konference Marketing Trend | Novotného lávka v Praze

Pavla Tomsová, marketingová manažerka Nokia ČR, upoutala prezentací na téma, jak si získat více pozornosti spotřebitele.

Jiří Grund vedl v Microsoftu kampaně, které sbíraly Effie. Své zkušenosti se nyní snaží zúročit ve vlastní firmě Grocon.

Tomáš Hrivnák (Idealisti) a Daniel Farkaš (Outbreak) se potkali během oběda.

Pavol Mačinga z ČSOB svým tvrdým přístupem k nákupu médií nadzvedl ze židle pár lidí.

 

Mobile Internet Forum 2009 | Konferenční centrum City

Výkonný ředitel pro obchod a marketing Centrum Holdings Tomáš Búřil a Jiří Rýdl z Telefóniky O2.

Marián Nič z Crazy Tomato a ředitel strategie a vývoje nových produktů a služeb Mediatelu Petr Voplakal.

Ředitel iDnes.cz Jaroslav Kábele a výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu Kateřina Hrubešová

 

Gala večer Flema, FLEmedia | hotel Corinthia, Praha

Blahoslav Fořt, ředitel inzerce Economie, předává hlavní cenu pro agenturu MediaCom a klienta Mars Andree Hrazdírové (Mars ČR).

Ředitel agentury MindShare Jiří Vítek (vlevo) převzal společně s kolegou Martinem Hanzalem cenu za nejlepší tiskovou kampaň.

V diskusi (zleva): Miroslava Misíková, Lucie Salátová (obě GE Money Bank), Jan Ksandr (media manager Vodafone) a Zdeněk Hašek, marketingový ředitel ETA.

Tým mediální agentury PHD, který bodoval v kategorii TV kampaní.

 

15. výročí Story, Sanoma Magazines | Divadlo Na Jezerce

Šéfredaktorka časopisu Daniela Prokopová slavnostně nakrojila více než sedmdesátikilový narozeninový dort.

Hana Šámalová a Jiří Ryšavý z mediální agentury MediaCom.

Martina Tkačuková (Sanoma Magazines Praha) společně s Davidem Šmahelem (Komerční banka) a jeho partnerkou.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.