Samsung má charitativní kampaň na Piccadilly Circus

12. 10. 2009 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská divize výrobce elektroniky Samsung použila svůj reklamní prostor na londýnském náměstí Piccadilly Circus pro charitativní kampaň upozorňující na nebezpečí rakoviny prsu. Je to tak poprvé za 15 let, co Samsung tuto LED obrazovku na náměstí vlastní, kdy ji využil k nekomerční propagaci. Virální spot se sloganem „Everybody’s Doing It“ je založený na příběhu žen, které mají osobní zkušenost s rakovinou prsu. Kampaň odkazuje na microsite www.morethantalk.eu, součástí je i komunikace na Facebooku, YouTube, Flickru a Twitteru.

-Petra Pješčaková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.