ŘÍJEN 2013 – Návštěvnost internetových serverů NetMonitor

27. 10. 2009 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Netmonitor přináší i aktuální informace o vývoji české internetové populace. Víme tak, že v ČR je její velikost cca 6, 5 milionu lidí. Výzkum pro Sdružení pro internetovou reklamu realizují agentury Gemius a Mediaresearch.

Pro měření návštěvnosti by mohla být velkým problémem evropská regulace o ochraně osobních údajů (tzv. sušenkový zákon), která má nahradit stávající směrnici z roku 1995. Navrhovaná regulace může dotknout společností, které data zpracovávají (například společností, jež se zabývají měřením a analýzou web stránek).

Pokud by chtěly výzkumné agentury získávat informace o uživatelích internetu, tak by v té horší navrhované variantě musely získat výslovný souhlas uživatelů. O aktuálním vývoji vás informujeme v časopise Marketing&Media.

Návštěvnost internetových serverů NetMonitor (příloha ve formátu PDF)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.