Reklamu Hanácké kyselky bude dělat Ag Geronimo

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hanácká kyselka minulý pátek rozhodla o vítězi tendru na reklamní agenturu – je jím AG Geronimo. Ta v nejužším kole porazila agenturu Saatchi & Saatchi. Do druhého kola postoupil i tendr na redesign etiket. „Ve hře jsou nyní agentury Bismark, Wellen a Lexel,“ říká Michal Bernát, manažer marketingu Hanácké kyselky. Důvodem tendrování je záměr posunout vnímání značky. Hanácká vložila tento rok do médií podle TNS MI 15 milionů Kč, loni téměř 25 milionů Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.