První tematický večer CCC 4. 11. povede Charvát

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První tematický večer Creative Copywriters Clubu se odehraje 4. listopadu, povede jej Martin Charvát a jeho téma bude „Jak vidět věci jinak“. Přesný čas a místo setkání oznámí CCC na Facebooku tento týden. Další setkání povedou Petr Vlasák (téma „2000 let marketingu křesťanství“), Petr Voborský (téma „27 záludností mateřského jazyka“) a Jitka Bret Srbová (téma „Uvolňování zablokované kreativity – interaktivní hra“).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení