Provozní rentabilita Primy se snížila z 11 na pouze 3 %

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od ledna do září se snížily tržby televize Prima o 12 % v meziročním srovnání. Za toto období Prima a Prima Cool utržily 1,558 mld. Kč. Významný, ovšem ne nijak katastrofický pokles souvisí s omezením výdajů zadavatelů do televize a reklamy obecně. Nepříjemný pro Primu je ovšem propad provozního zisku za třetí čtvrtletí, jenž spadl z loňských 34 mil. Kč do letošní ztráty 15 mil. Kč. Provozní rentabilita se snížila na 3 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.