Podzimní Billance

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Spotřebitelskou soutěž Podzimní Billance, která probíhá do konce listopadu, si pro své zákazníky připravil řetězec supermarketů Billa. Zákazníci mohou prostřednictvím SMS soutěžit celkem o 732 věcných cen. Soutěž, jejímž hlavním cílem je podpora prodeje, bude komunikována prostřednictvím televize, rádia, internetu, letáků a standardních POSM. Tvůrcem kreativy je agentura Onyx.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení