Nova zveřejní ceny do 2. 11.

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Nova změnila obchodní model prodeje inzerce. V první fázi nabídla pro rok 2010 novou objemovou slevu od 5 % do 9 %, závislou na výši celoroční investice. Získají ji zadavatelé, kteří se zavážou, že podepíšou závaznou objednávku do 15. ledna 2010. Nova se snaží u zadavatelů zjistit, kolik prostředků vyčlení na komunikaci na jejích televizních kanálech a internetových serverech. Podobně postupovala již loni, kdy za včasnou závaznou objednávku nabízela 7% slevu. Tuto objednávku však bylo nutné podepsat již 10. října, tedy jedenáct dní po zveřejnění obchodní politiky včetně všech slev a kompletního ceníku. Letos ovšem Nova odhalí ceník až na přelomu října a listopadu, nejpozději 2. 11. Od zadavatelů tedy nyní požaduje, aby uvedli své rozpočty bez toho, aniž by znali, za jakou cenu budou reklamu na Nově v příštím roce nakupovat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.