Televize Nova změnila obchodní model prodeje inzerce. V první fázi nabídla pro rok 2010 novou objemovou slevu od 5 % do 9 %, závislou na výši celoroční investice. Získají ji zadavatelé, kteří se zavážou, že podepíšou závaznou objednávku do 15. ledna 2010. Nova se snaží u zadavatelů zjistit, kolik prostředků vyčlení na komunikaci na jejích televizních kanálech a internetových serverech. Podobně postupovala již loni, kdy za včasnou závaznou objednávku nabízela 7% slevu. Tuto objednávku však bylo nutné podepsat již 10. října, tedy jedenáct dní po zveřejnění obchodní politiky včetně všech slev a kompletního ceníku. Letos ovšem Nova odhalí ceník až na přelomu října a listopadu, nejpozději 2. 11. Od zadavatelů tedy nyní požaduje, aby uvedli své rozpočty bez toho, aniž by znali, za jakou cenu budou reklamu na Nově v příštím roce nakupovat.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).