Německé agentury: -8 %

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Obrat německých reklamních agentur má klesnout v roce 2009 o cca 8 %. Vyplývá to z ankety mezi členy sdružení GWA. Jsou to nejhorší očekávání za posledních devět let. Většina agentur v této souvislosti propouští. Podle týdeníku Werben & Verkaufen lze ale s velkou pravděpodobností počítat s až dvouciferným poklesem trhu. Třetina dotázaných přiznala, že klienti více požadují výkonnostní modely odměňování.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.