Nejlepší z českých blogů

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Léto nám přineslo 1,5 milionu Čechů na Facebooku. Ať už Facebook vydrží, nebo zkrachuje, ať vydělává, nebo ne, ať se z něj lidé odhlašují, nebo ne: změnil zvyky a myšlení jedné generace, navždy.

Pavel Hacker, dvojblog.cz

,,Dyť rádio Expres poslouchaj jenom vidláci,“ reagoval na reklamu u piva můj kamarád. Řeklo si (to rádio) totiž, že jestli vidláci (a nejen oni) něco nemají rádi, pak je to jejich vlastní obraz v zrcadle. Vidláci nemají ten odraz a obraz rádi natolik, že se nevidí takoví, jací jsou, a svůj obraz připisují tomu „druhému“, skutečnému vidlákovi. Vidláci se tak řehtají sami sobě a dál vesele poslouchají rádio Expres. Existuje ale možnost (a je velmi pravděpodobná), že to tak rádio Expres vůbec nemyslelo.

Jaroslav Cír, perfectcrowd.cz

Udělme doktoráty také romským kopáčům! Jako kompenzace pro zneužité členy menšiny a zároveň cizince je to odpovídající. A oni pak do výkopu nastoupí s podobnými, jen lehce pozměněnými tričky. S nápisem: ,,Kdybych se byl učil…, nebyl bych JUDr. z Plzně!“

Miloš Čermák, extra.cz/blog/

Když budete mít produkt, kde chcete mít v reklamě celebritu, můžete to udělat. Ale nesmíchávejte hrušky s jabkama. Jak by asi vypadala propagace, řekněme, kuchyňského mixéru, kdyby ji najednou dělali Kluci v akci a pan Babica? Jak byste změřili výsledky? Kluci v akci by mohli část zákazníků přimět k nákupu, pan Babica je může odradit. A naopak (a to zdůrazňuji). Stejně tak je to s reklamou, která si dělá legraci z handicapovaných lidí, starších občanů, kulturních nebo národnostních menšin apod. Osobně si nikdy nekoupím výrobek, který je takto propagován. Může se pak i stát, že jsem byl zákazníkem a už nebudu. A teď změřte účinnost kampaně!

Viktor Janouch, biker600.com/blog

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.