Nedělník Telegraaf končí

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nizozemský nedělník De Telegraaf of Zondag závěrem roku skončí. Stažen bude k1. 1. 2010. De Telegraaf patří do mediální skupiny TMG, která je zároveň vydavatelem nejvýznamnějšího nizozemského deníku De Telegraaf. Důvodem ukončení vydávání jsou především slabé inzertní výsledky. Telegraaf chce naopak posílit pondělní, páteční a sobotní vydání. De Telegraaf je jediným nizozemským deníkem, který vychází také v nedělní verzi.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.