Myslivecká vezla Praze hnůj

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Likérka Granette, resp. její značka Stará Myslivecká, uzavřela svou recesistickou sbírku hnoje s názvem Naložme to Pražákům. "Každá jedna sklenička bude přepočítána na dávku hnoje do společné sbírky, jejíž vonící výsledek bude demonstrativně převezen Pražákům přímo pod nos," vysvětloval akci na jaře její web. Žádná dramatická demonstrace se ale nekonala, hnůj totiž Granette věnovala Lesům hlavního města Prahy, konkrétně okrasné školce v Ďáblicích, která s ním bude hnojit přilehlé okolí. Na kontroverznosti akci ubírá i to, že jí v tiskové zprávě oficiálně posvětil primátor Pavel Bém. Praha je od minulého týdne bohatší o 228 koleček hnoje, což je asi 10,5 tuny.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.