Médea s kampaní pro sebe

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zbytkové venkovní plochy, původně určené pro volební kampaň Demokratické strany zelených (DSZ), využila mediální agentura Médea, která pro DSZ plochy nakupovala, k vlastní podpoře. Není obvyklé, že by mediální agentura takto viditelně propagovala své služby. Médea chce i do budoucna podle slov majitele Jaromíra Soukupa v komunikaci se širší veřejností pokračovat. "V Česku to není moc zvykem, ale v zahraničí je to běžné," dodává. Současná kampaň se týká jen Prahy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.