m.idnes.cz s 3 mil. PV

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Měsíc po spuštění nové verze internetového zpravodajství pro mobilní telefony m.idnes.cz dosáhla tato stránka 400 tis. návštěv a 3 mil. zobrazených stránek. Součástí nové verze je rovněž databáze fotografií rajče.net. „Časemu na mobil přesuneme i inzertní projekty JobDnes.cz, Automodul.cz, Reality.iDnes.cz TOPkontakt. cz,“ říká Jaroslav Kábele, ředitel iDnes.cz. Mafra nabídla týdenní bannerovou kampaň na mobilních stránkách bezplatně zadavatelům, kteří si objednají kampaň na iDnes.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.