Květy vyjdou se 175 rozdílnými titulkami

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Týdeník Květy, slavící v letošním roce 175. výročí vzniku, připravil pro čtenáře další marketingovou akci. Číslo 43, které vychází 22. 10. a v prodeji zůstane výjimečně jeden měsíc, bude nejen rozšířené na 175 stran (při stejné ceně 30 Kč), ale na trh se dostane se 175 rozdílnými titulními stranami, na nichž se objeví významné postavy a události z naší historie, ale i zástupci showbyznysu. Právě s rozdílnými titulními stranami je spojena velká soutěž o 500 tis. Kč – vyhraje ten, kdo si koupí vydání Týdeníku Květy s obálkou, kterou dopředu vybrala odborná porota. Také souhrnný tištěný náklad je symbolický: 175 tisíc kusů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.