KMV chtějí roztančit Česko novou kampaní a soutěží

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Karlovarské minerální vody (KMV) spustí od poloviny října převážně on-line kampaň na podporu řady čajů Aquilla. V návaznosti na proběhlý televizní spot připravila pro KMV agentura Ogilvy Interactive soutěž se sloganem „Roztančete Česko“. Kampaň, která poběží do Vánoc a z velké části se zaměřuje na aktivní uživatele sociálních sítí, využívá ke komunikaci převážně on-line, doplňkově tisk. V případě úspěšnosti kampaně zvažují KMV její pokračování i v příštím roce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.