KappAhl vstupuje do ČR

16. 10. 2009 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Švédský módní řetězec KappaAhl možná již příští rok otevře v Česku další pobočky, informovala manažerka KappaAhlu pro ČR Zuzana Cisternasová. Na český trhu vstoupí řetězec oficiálně v pátek, kdy zákazníkům otevře svou první pobočku v ČR v nákupním centru Olympia v Modřicích u Brna. Olympia dokončila čtvrtou etapu stavby a se 111 000 metry čtverečními je nyní největším na Moravě a druhým největším v Česku. V nové části najde místo přes 70 obchodů.
„Česká republika je velmi dobré místo ve střední Evropě. Je to země, která roste a jde nahoru. A Brno jsme si vybrali proto, že jsme našli toto pro nás výborné místo (v Olympii),“ uvedla Cisternasová k důvodům, proč firma zamířila do ČR a do Brna. Brněnská prodejna o 850 metrech čtverečních bude nabízet sortiment dámského, pánského a dětského oblečení KappAhl, mimo jiné například oděvy z ekologické řady Organic Cotton.
Česká republika se stane po Švédsku, Norsku, Finsku a Polsku pátou zemí, v níž tento řetězec působí. Celkem má KappAhl 325 obchodů, z toho v sousedním Polsku přes tři desítky. Zda vstoupí i na slovenský trh, to podle manažerky není vyloučeno. „Je to pro nás otevřené, máme oči všude,“ podotkla.
Tržby 36 největších textilních obchodů v ČR loni kvůli hospodářské krizi podle údajů časopisu TextilŽurnál stagnovaly na 24 miliardách korun, zatímco v roce 2007 meziročně vzrostly o miliardu korun. Letos již mnozí obchodníci hlásí pokles tržeb. Textilním obchodům se díky rostoucím útratám Čechů v posledních letech dařilo. Do Česka míří stále noví obchodníci, kteří své prodejny s oděvy umísťují hlavně do nákupních center. Jsou ale i řetězce, které naopak český trh opouští.
Centrum Olympia letos zaznamenalo zhruba pětiprocentní nárůst návštěvnosti, podle firmy na to měla vliv především výstava Bodies Revealed. Tržby Olympie ale klesly od ledna meziročně o 3,6 procenta. Menší zájem je především o nábytek a bytové doplňky, lépe než loni si vede naopak prodej luxusního oblečení. Přístavba 20.000 metrů čtverečních stála kolem 900 milionů korun.
K nejznámějším značkám, které se objeví v nové části Olympie, patří kromě KappAhlu značky Mango, Promod, Gant, Espirit nebo francouzská móda Celio. Kromě obchodů s textilem zde bude i knihkupectví Knihcentrum.cz spojené s Literární kavárnou, bageterie Subway nebo restaurace Sushi Point.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení