V dnešním článku navážeme na minulé téma a posvítíme si na reklamy oblíbené nejméně. Na rozdíl od těch oblíbených, si lidé u reklam "otravných" často nevzpomenou na značku nebo název produktu, proto výsledky uvádíme rozdělené podle kategorií. V stejném období minulý rok byly jako nejvíce otravné vnímány spoty propagující finanční společnosti, následně prací prášky a telekomunikační společnosti. Pořadí top tří bylo obdobné i na jaře, kdy na třetím místě byly komunikace vystřídány kreativami na jogurty. Jak ukazuje graf, do první trojice se nyní opět vrátily telekomunikace, zatímco jogurty si ve vnímání výrazně polepšily. Stejně tak se dlouhodobě snižuje míra negativního vnímání reklam na dámské hygienické potřeby. Naopak kreativy na potraviny zaznamenaly výrazný pokles oblíbenosti u diváků a poprvé se také v první desítce objevují obchodní řetězce.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 542 lidí ve věku 15-69 let.