„I’m lovin‘ it“ čeká upgrade

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Fastfoodový řetězec McDonald’s zvažuje, že změní svůj slogan "I’m lovin‘ it". Claim, který byl poprvé uveden před šesti lety, prý není vhodný pro dobu sociálních sítí a pro dobu přetrvávající recese. Firma slogan neplánuje opustit zcela. Půjde prý spíše o aktualizaci.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.