I M&M musí občas trochu poučovat…

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Neradi, ale musíme být chvíli „chytří“. Příliš často je nenavštěvujeme, přesto ale v redakci proběhla již nejedna diskuse nad tím, kam se asi vytratila soudnost tuzemských PR agentur při organizaci tiskových konferencí. Hodinová, ba i dvouhodinová setkání, která jsme v posledních několika týdnech zažili, jsou pro novináře opravdu příliš. A tipy na zkrácení nabízíme také: spíše než zábavnou show oceňujeme informace, půlhodinové čekání na opožděné kolegy lze zkrátit na akademických deset minut a TZ je praktičtější rozdávat při příchodu, nikoliv poté, co vše potřebné máme již na papíře.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.