Eta launchuje nové produkty

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Začátkem listopadu spustí společnost Eta dvouměsíční kampaň, kterou na trh uvede několik nových výrobků, především kuchyňských přístrojů a produktů pro péči o vlasy. Oproti loňské rebrandingové kampani půjde o produktově zaměřenou komunikaci. "Kvůli nižšímu rozpočtu se letos zaměřujeme spíše na BTL," přibližuje dále marketingový ředitel Ety Zdeněk Hašek. Firma chce kromě nových produktů upozornit i na doplňkové služby, jakými jsou prodloužené záruky či akce typu B1G1F. V nadlince se kampaň objeví v outdooru, tisku a rádiu. Spolu s podzimní propagací firma plánuje spustit i nový web.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.