Letošní ročník největší marketingové časopisecké nákupní akce v Česku, Dny Marianne, byl opět rekordní. Objem tržeb klientů zapojených do projektu za jeden zářijový víkend, ve kterém se nákupní akce uskutečnila, dosáhl podle informací pořádajícího vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 částky 270 mil. Kč, což je téměř dvojnásobek proti loňskému roku. Do projektu bylo letos zapojeno 2400 obchodů v Česku i na Slovensku. Spotřebitelé celkem uplatnili téměř 136 tisíc kuponů (opět téměř dvojnásobek proti roku 2008). Příznivý dopad akce se dotkl i prodaných nákladů měsíčníků Marianne a Marianne Bydlení, které podle odhadů dosáhly 80 tis., resp. 34. tis. výtisků.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).