Dny Marianne za 270 mil. Kč

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letošní ročník největší marketingové časopisecké nákupní akce v Česku, Dny Marianne, byl opět rekordní. Objem tržeb klientů zapojených do projektu za jeden zářijový víkend, ve kterém se nákupní akce uskutečnila, dosáhl podle informací pořádajícího vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 částky 270 mil. Kč, což je téměř dvojnásobek proti loňskému roku. Do projektu bylo letos zapojeno 2400 obchodů v Česku i na Slovensku. Spotřebitelé celkem uplatnili téměř 136 tisíc kuponů (opět téměř dvojnásobek proti roku 2008). Příznivý dopad akce se dotkl i prodaných nákladů měsíčníků Marianne a Marianne Bydlení, které podle odhadů dosáhly 80 tis., resp. 34. tis. výtisků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.