Digitální síť 2 od 31. ledna 2010

20. 10. 2009 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nova, Prima a TV Barrandov by mohly vysílat ve druhém digitálním multiplexu z libereckého vysílače Ještěd už od 31. ledna příštího roku. Vyplývá to z návrhu smlouvy na předčasné spuštění tohoto signálu, který České Radiokomunikace zveřejnily na svých internetových stránkách. Upozornil na to dnes server DigiZone.cz.
Podle Technického plánu přechodu (TPP), dokumentu schváleného vládou, měl být druhý multiplex v regionu spuštěn 31. srpna 2010, České Radiokomunikace jej ale jsou ochotny spustit dříve. Zahájení závisí pouze na dohodě všech stanic, kterých se vysílání ve druhém multiplexu z Ještědu týká.
Podle vyjádření ředitele Úseku pro transformaci Českých Radiokomunikací Kamila Levinského pro DigiZone.cz zatím firma neobdržela písemnou žádost od žádného z tří provozovatelů komerčních televizí digitální sítě 2.
„Daná problematika bude předmětem jednání, která jsou pravidelně vedena na půdě ČRa, a to v sestavě: zástupci ČRa a reprezentace všech tv stanic šířených pomocí multiplexu 2. TV Barrandov rozhodně vítá zvýšení pokrytí území signálem, otázkou však zůstává dodržování TPP ve smyslu následného vypínání vysílání analogového,“ uvedl ředitel marketingu a PR TV Barrandov Janis Sidovský.
Nova, Prima a TV Barrandov musejí o vysílání od 31. ledna požádat nejpozději do 15. listopadu. Pokud tak učiní později, start multiplexu 2 z Ještědu se posune o tolik dní, o kolik se zpozdí jejich písemná žádost.
V současné době z Ještědu vysílá digitálně pouze multiplex 1 s programy České televize a Českého rozhlasu, a to od letošního 31. července, kdy zde skončilo analogové vysílání programu ČT2. Vysílač nadále šíří analogové signály programů ČT 1, Nova a Prima.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.