Čokolády Lindt odstartují Vánoce koncem listopadu

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka čokoládových cukrovinek Lindt chystá na Vánoce podporu své řady pralinek Lindor a dárkových balení. „Podpora bude probíhat především formou TV reklamy, tipů na dárky ve vánočních přílohách lifestylových časopisů a silnou visibilitou na místě prodeje spojenou s ochutnávkami či příbaly vzorku,“ říká Blanka Dvořáková, marketing manager Lindt & Sprüngli Czechia. Kampaň v TV má začít 25. 11. spotem, který běžel již na jaře.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.