Cestovní kancelář Fischer představila nabídku zájezdů na zimní sezonu, připravila celkem sedm katalogů včetně nabídky pro golfisty. Fischer doplnil své portfolio nově o zájezdy na hory, do Francie a Švýcarska bude dopravovat klienty letecky. Právě od nové nabídky si výkonný ředitel Fischeru Jiří Jelínek slibuje růst o 25 %, zatímco trh cestovních kanceláří klesá o 15 %. Nabídka se cenově pohybuje na dvojnásobku oproti běžným zájezdům na hory, Fischer chce oslovit hlavně střední a vyšší cílovou skupinu. Kampaň poběží v říjnu a listopadu v outdooru, celoplošném rádiu (Impuls, Frekvence 1, Evropa 2), afinitním printu, na webu a formou direct mailu. Kreativu kampaně vytvořila agentura Proximity. Fischer sází na taktiku 1. momentu, do konce listopadu nabízí u zájezdů na hory slevové poukazy 2 tisíce korun a speciální nabídky pro děti. U exotických zájezdů nabízí, podobně jako ostatní cestovní kanceláře, jako dárek spotřební elektroniku.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?