CK Fischer spouští zimní kampaň

7. 10. 2009 16:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Cestovní kancelář Fischer představila nabídku zájezdů na zimní sezonu, připravila celkem sedm katalogů včetně nabídky pro golfisty. Fischer doplnil své portfolio nově o zájezdy na hory, do Francie a Švýcarska bude dopravovat klienty letecky. Právě od nové nabídky si výkonný ředitel Fischeru Jiří Jelínek slibuje růst o 25 %, zatímco trh cestovních kanceláří klesá o 15 %. Nabídka se cenově pohybuje na dvojnásobku oproti běžným zájezdům na hory, Fischer chce oslovit hlavně střední a vyšší cílovou skupinu. Kampaň poběží v říjnu a listopadu v outdooru, celoplošném rádiu (Impuls, Frekvence 1, Evropa 2), afinitním printu, na webu a formou direct mailu. Kreativu kampaně vytvořila agentura Proximity. Fischer sází na taktiku 1. momentu, do konce listopadu nabízí u zájezdů na hory slevové poukazy 2 tisíce korun a speciální nabídky pro děti. U exotických zájezdů nabízí, podobně jako ostatní cestovní kanceláře, jako dárek spotřební elektroniku.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení