Channel 4 jde na YouTube

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britský Channel 4 podepsal s provozovatelem platformy YouTube smlouvu o spolupráci v oblasti nabídky vlastní televizní tvorby prostřednictvím zmíněného webu. V následujících měsících na YouTube uploaduje kolem 3 tis. hodin záznamů ze svého archivu. Sledování videí bude bezplatné, ale speciální stránka bude obsahovat reklamu. Channel 4 nebude serveru poskytovat akviziční programy. Podobnou dohodu chystá s YouTube největší britská komerční televize ITV, která se zajímá rovněž o americkou platformu Hulu, jež obsahuje archivy většiny hlavních TV stanic.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.