Cetelem opět promuje

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cetelem spouští podzimní soutěž pro držitele svých kreditních karet o 60 notebooků Asus a nákup v hodnotě 100 000 korun. Soutěž poběží do konce října 2009 na webu Cetelem. Letos jde již o jeho druhou velkou promoakci. „Zopakovali jsme model jedné hlavní výhry a několika menší cen,“ vysvětluje Tomáš Siegler ze správy marketingu a komunikace společnosti Cetelem a dodává: „Naši klienti si podobné soutěže velmi oblíbili a určitě v nich budeme chtít pokračovat i do budoucna.“

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.