Ceny reklamy v USA klesly

19. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Většina plannerů a buyerů amerických mediálních agentur ve výzkumu JPMorgan deklaruje pokles ceny u všech mediatypů v meziročním srovnání. K snížení ceny u on-line reklamy u vyhledávání a v kabelových televizích se přihlásilo 65 % dotázaných. Bannerová reklama klesla podle 80 % dotázaných, stejně tak je tomu u reklamy v celoplošných televizích. Výzkum vykázal až 85 % plannerů a bannerů, kteří deklarují, že nakupují reklamu v časopisech a novinách levněji než loni, a 90 % oslovených se shodlo na poklesu rozhlasové a outdoorové reklamy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.