ASA zkoumá vládní spot upozorňující na klimatické změny

21. 10. 2009 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská Advertising Standards Authority (ASA), obdoba české Rady pro reklamu, zkoumá na základě stovek námitek vládní TV spot, který upozorňuje na změny klimatu planety. Reklama údajně vyvolává zbytečnou paniku a mate veřejnost. Vláda touto kampaní za 6 milionů liber poprvé tvrdí na základě studie, že za změnami klimatu stojí člověk. Hlavním cílem kampaně je údajně ochrana dalších generací.

-pip-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.