Allianz poptává eventy

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pojišťovna Allianz oslovila aktuálně 10 produkčních a eventových agentur s jednorázovou poptávkou. Agentury mají navrhnout a zajistit konferenci pro řádově stovky lidí s rozpočtem 1,5 mil. Kč. "Pakliže tato jednorázová zakázka proběhne v pořádku a podle jasně definovaných cílů a kritérií, chtěli bychom s osvědčenou agenturou samozřejmě spolupracovat dlouhodobě," říká Tereza Hájková, vedoucí oddělení strategického a operativního marketingu Allianz. Na tomto typu akce letos spolupracovala s agenturou Headmade, v minulých letech s agenturou Botticelli. Vítěznou agenturu oznámí 20. listopadu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.