Pojišťovna Allianz oslovila aktuálně 10 produkčních a eventových agentur s jednorázovou poptávkou. Agentury mají navrhnout a zajistit konferenci pro řádově stovky lidí s rozpočtem 1,5 mil. Kč. "Pakliže tato jednorázová zakázka proběhne v pořádku a podle jasně definovaných cílů a kritérií, chtěli bychom s osvědčenou agenturou samozřejmě spolupracovat dlouhodobě," říká Tereza Hájková, vedoucí oddělení strategického a operativního marketingu Allianz. Na tomto typu akce letos spolupracovala s agenturou Headmade, v minulých letech s agenturou Botticelli. Vítěznou agenturu oznámí 20. listopadu.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).