AKA bude řešit nabídku Opery asi až na konci října

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zřejmě až v druhé polovině října se bude smírčí komise Asociace komunikačních agentur (AKA) zabývat obchodní nabídkou nákupního sdružení Opera. Tento týden se kvůli festivalu v Portoroži komise nesejde. Opera nabízí klientům nákup médií o 15 až 20 % levněji proti stávajícím podmínkám, což rozdráždilo konkurenční agentury. Podle managing directora Opery Petra Bažanta jsou však reakce klientů velmi pozitivní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.