Ahold hledá agenturu na prodej reklamního prostoru ve svých prodejnách

22. 10. 2009 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ahold provozovatel sítě supermarketů a hypermarketů Albert, se rozhodl outsourcovat agendu spojenou s prodejem reklamního prostoru v prodejnách Albert svým dodavatelům (případně třetím stranám) a následnou administrativu těchto aktivit. V tendru bylo osloveno sedm firem, které mají v uvedené oblasti zkušenosti. Součástí tendru je také monitoring probíhajících kampaní v prodejnách. Za účelem monitoringu byly osloveny další dvě firmy, které mají s monitoringem zkušenosti. Výsledky výběrového řízení by měly být známy na přelomu října a listopadu 2009.

-Jan Patera-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.