Ahold hledá agenturu na prodej in-store reklamy

26. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ahold se chystá outsourcovat agendu spojenou s prodejem reklamního prostoru v prodejnách Albert. „V tendru jsme oslovili sedm firem, které mají v uvedené oblasti zkušenosti,“ říká brand support director Milan Rumler. Rozhodnout by se mělo na přelomu října a listopadu 2009. Reklamu bude Ahold prodávat svým dodavatelům, případně třetím stranám. Součástí tendru je také monitoring probíhajících kampaní v prodejnách. Za účelem monitoringu byly osloveny další dvě firmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.