13. ročník přehlídky Kafka

19. 10. 2009 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Kopřivnici na Novojičínsku představí v tomto týdnu svou tvorbu regionální televizní studia. Na 13. ročníku přehlídky Kafka si své kvality už tradičně změří zástupci studií z Česka a Slovenska, řekla za organizátory akce Renata Molková.
„Svou práci na přehlídce předvedou ti, kteří zpracovávají a zajišťují regionální zpravodajství nebo vytvářejí vlastní pořady,“ uvedla Molková. Do uzávěrky se registrovalo celkem 30 regionálních studií a televizí z obou republik.
Odborná porota během dvou dnů posoudí přes 70 soutěžních snímků rozdělených do kategorií publicistika, zpravodajství, dokument, reklama a Kafka s úsměvem. „Ke snímkům se porota bude vyjadřovat po jednotlivých blocích v takzvaných workshopech. V rámci přestávek a společenského večera budou moci účastníci a hosté s porotci prodiskutovat další pracovní záležitosti a zajímavosti z oblasti televizní tvorby,“ doplnila Molková.
Stejně jako v předchozích letech je součástí akce seminář, který letos bude zaměřen na oblast zpravodajství v televizním vysílání.
Přehlídka se bude konat 23. a 24. října. Samotné projekce se po oba dny konají v kinosále kopřivnického Kina Puls, a to od 09:00 do 16:00. Vstup je volný. Ceny pro nejlepší regionální televizní studia z České a Slovenské republiky se budou předávat v sobotu odpoledne. Podrobnosti o přehlídce najdou zájemci na internetových stránkách www.ktk.cz/kafka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.