Změny ve firmách Mafra a VLP

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Mafra a Vltava-Labe-Press opouštějí významní manažeři. K 30. září odejde po třech letech z postu obchodního ředitele mediální skupiny Mafra David Novák. Řízením obchodního oddělení bude v následujících několika měsících pověřen člen představenstva zodpovědný za obchod, Petr Marek. Ve vydavatelství VLP rezignuje ke konci září na svůj post člen představenstva a ředitel celostátní inzerce Stanislav Žiačik. Vrací se zpět na Slovensko, kde chce působit v reklamní a poradenské praxi. "Deník nyní potřebuje nový obchodní model, který by vytvořil stabilní bázi pro trvale udržitelný růst," řekl Žiačik. Oba inzertní manažeři odcházejí v době, kdy deníky zaznamenávají snížení inzertních příjmů, a to v řádech 15 % podle hrubého monitoringu TNS MI.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.