Zaměstnavatelské výhody ČEZ zpropaguje Mark/BBDO

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina ČEZ uzavřela v minulém týdnu výběrové řízení na agenturu, která pomůže vybudovat tzv. „employer brand“, tedy představí značku jako preferovaného zaměstnavatele. V souboji s agenturami Euro RSCG a Young & Rubicam vyhrála čtyřletou zakázku agentura Mark/BBDO. ČEZ zároveň v září opět navázala na kampaň s tématem krize. Zákazníci, kteří ztratí práci, nebudou platit tři měsíce zálohy. Kampaň od agentury Mather využívá tisk a internet.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.