Začíná éra digitálních obrazovek

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Průkopníkem digitálních nosičů v ČR je obrazovka na Nuselském mostě, kterou provozuje společnost City Channel. Firma se letos rozhodla nabídku ploch rozšířit o novou LED obrazovku (100 m2) v pražské ulici Argentinská na budově MBC.

První digitální billboard

Společnost Media Channel, která letos instalovala své první plochy (16 bigboardů), investovala do digitálního billboardu. Podle ředitele firmy Jana Buřiče totiž sice patří bigboardy ke špičce v klasických plochách, "ale jsou na outdoorovém trhu již téměř 20 let, čímž mohou ztrácet svou původní efektivitu". LED plocha je u silnice v pražských Holešovicích, firma plánuje rozšíření i do ostatních měst. "Do konce příštího roku chceme disponovat sítí o deseti kusech ve velkých městech, jako jsou Brno, Ostrava či Plzeň," říká Buřič a vysvětluje: "V těchto městech je totiž silná cílová skupina, které je potřeba kvůli dražším nákladům na reklamu, než je tomu u klasických bigboardů a billboardů." Digitální billboard přehrává videospoty ve vysokém rozlišení, cena vysílání spotu se pohybuje od 150 tis. do 700 tis. korun.

Nová LED na budově Tesca

Společnosti Screenet, která provozuje velkoplošné digitální obrazovky, v srpnu přibyla v nabídce LED plocha na budově Tesca v Avion Parku na Zličíně. Umístění je podle ředitele firmy Jana Fraňka součástí dlouhodobého cíle – pozornost pěších. Nová plocha nabízí vysoké rozlišení s viditelností od 10 do 300 metrů. Novinkou je, že LED bude mít zabudovanou technologii bluetooth a v blízké době by mělo dojít také k instalaci směrového zvuku. Ceníková cena za obrazovku je od 64 tis. do 192 tis. korun měsíčně, podle frekvence vysílaných spotů. Screenet se nyní chystá nabídku dále rozšířit o mobilní LED obrazovku (10-12 m2), kterou by pronajímala na různé eventy. Do konce roku chce firma umístit novou LED plochu také podél nákupního centra Arkády Pankrác. 

 

První digitální billboard instalovala letos v červnu společnost Media Channel.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.