Začal Znojemský hrozen

15. 9. 2009 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na televizní pořady a rozhlasové relace o jídle a pití se zaměřuje festival Znojemský hrozen, jehož 11. ročník probíhá až do pátku ve Znojmě. Samostatná soutěžní sekce se věnuje reklamám na potraviny. Pro milovníky dobrého jídla jsou připraveny národní dny švédské, rumunské a české gastronomie s veřejnými ochutnávkami a kulturním programem, uvedl ředitel přehlídky Ladislav Jíša.
Producenti letos do soutěže přihlásili 124 televizních pořadů, 44 rozhlasových pořadů a více než padesátku reklamních spotů. Většinu z nich mohou lidé zhlédnout a vyslechnout při veřejných projekcích v kině Svět. Odborná část programu je tentokrát zasvěcena například pivu.
Pivo je také hlavním tématem Gastronomických grotesek, doprovodné výstavy kresleného humoru. Vystavuje 38 autorů z Česka i Slovenska, sešlo se více než 200 kreseb, řekla ČTK Dana Frantálová z tiskového střediska Znojemského hroznu. Odborná porota vybere a ocení tři nejlepší kresby. Součástí festivalu jsou i další výstavy, vrcholem kulturního programu je koncert houslisty Václava Hudečka.
Dějištěm udílení festivalových cen se v pátek večer stane Městské divadlo ve Znojmě. Přesný program včetně ochutnávek najdou zájemci na webových stránkách www.znojemsky-hrozen.cz.
Loni získala celkové vítězství na Znojemském hroznu jedna z epizod britského seriálu Vař a zhubni. V kategorii televizních pořadů porota ocenila francouzský projekt Film na talíři. V rozhlasové sekci obsadil první příčku pořad Pivní pumpa – načepuj si sám z produkce Českého rozhlasu 2 – Rádio Praha. Prvenství mezi reklamními spoty na jídlo či nápoj obsadily Fernet Stock, čokoláda Margot a Becherovka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.