Vzdělávací kampaň „Podepsat můžeš, přečíst musíš!“

24. 9. 2009 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od října bude probíhat další pokračování vzdělávací kampaně „Podepsat můžeš, přečíst musíš!“, která nejširší veřejnost informuje o odpovědném přístupu k podepisování finančních smluv. Vedle reklamní a PR kampaně v tištěných médiích budou informace k veřejnosti směřovat také prostřednictvím brožury dostupné na městských úřadech a v elektronické podobě na www.vaspodpis.cz. Kampaň potrvá od začátku října do poloviny listopadu a bude využívat placenou tiskovou inzerci (deníky VLP), plakáty budou umístěny ve vlacích ČD, prostředcích pražské MHD a ve vybraných zdravotnických zařízeních. V rámci vzdělávací kampaně bude během října v denících VLP probíhat tematická soutěž.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.