Do konce října 2009 jsou ceny za plochu pro vystavovatele na Embaxu levnější než vloni (od 2600 Kč za m2). Kdo bude vyčkávat až do příštího roku, zaplatí minimálně o 700 korun za m2 více. Veletrhy Brno v rámci nové cenové politiky nabízí navíc 15% slevy pro účastníky EmbaxPrintu, resp. 10% pro členy asociace SYBA. Menším firmám má účast usnadnit nová služba osobního veletržního poradce. Obalový průmysl bude v březnu 2010 v Brně poprvé vystavovat společně s potravináři na Salimě. Nábor bude komplikovaný mj. kvůli tomu, že obaláři byli zvyklí vystavovat jednou za dva roky a poslední EmbaxPrint, kde se prezentovali, byl letos v květnu.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?