V Brně bude švédský módní řetězec KappAhl

22. 9. 2009 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na tuzemský trh s módou vstupuje švédský řetězec KappAhl, 16. října otevře první obchod v brněnském nákupním a obchodním centru Olympia. Příští rok firma plánuje otevřít několik dalších prodejen ve větších městech, řekla oblastní manažerka firmy pro Česko Zuzana Cisternas.
Brněnská prodejna bude nabízet sortiment dámského, pánského a dětského oblečení KappAhl, mimo jiné například oděvy z ekologické řady Organic Cotton. Na ploše 850 metrů čtverečních bude pracovat devět lidí. Podle ředitele společnosti Christiana Janssona padla volba na brněnskou Olympii kvůli jejímu velmi dobrému umístění.
Česko se po Švédsku, Norsku, Finsku a Polsku stane pátou zemí, kde KappAhl má své prodejny. Švédská společnost KappAhl byla založena v roce 1953 a specializuje se na módu pro ženy ve věku 30 až 50 let, prodává ale také pánské a dětské oblečení. Řetězec má více než 300 prodejen a zhruba 4500 zaměstnanců.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.