V Brně bude seminář o českých značkách

7. 9. 2009 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový vzdělávací projekt s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC) pokračuje 10. září druhým letošním seminářem. Tématem jsou české značky a jejich pozice na trhu. Jednodenní seminář je tradičně určen především pracovníkům z oblasti marketingu, kteří se mohou těšit na zajímavé přednášky i praktické workshopy. Příběh značky Jihlavanka bude prezentovat Miloš Stibal, marketingový koordinátor společnosti Tchibo Praha. Jiří Imrýšek, marketingový ředitel společností skupiny Heineken Česká republika, se zaměří na vývoj značky Starobrno. Odpolední pásmo bude ve znamení praktických workshopů, vedených profesionály z řad předních tuzemských marketérů.

-Jan Patera-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.