V Británii se bojuje o sůl

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Začátkem října plánuje britská vláda spustit zdravotní kampaň upozorňující na vysoký obsah soli v některých potravinách, mimo jiné také v cereáliích. A právě firmy produkující tyto výrobky, mezi něž patří třeba Kellogg’s či Weetabix, proto již nyní přes svou asociaci vyjadřují nesouhlas. Stěžují si především na fakt, že britské úřady zcela ignorují snížení obsahu soli v cereáliích, ke kterému v posledních letech došlo, a přesvědčují příslušné orgány, aby se v kampani zaměřily na jiné potraviny, např. kečup, zamražená jídla či různé druhy sýrů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.