V dnešním projektu Snapshots se zaměříme na pravidelné hodnocení televizních reklam. Jak je patrno z grafu, hodnocení jednotlivých spotů je velmi vyrovnané a na rozdíl od minulosti, kdy vyčnívala například kreativa Kofoly, žádná výrazně nepřevyšuje ostatní. Přesně před rokem hodnotili respondenti jako nejlepší televizní kreativu reklamu na minerální vodu Mattoni, kde je žena oblečena do šatů tvořených výhradně z vody. Tento spot je v současnosti vnímán jako druhý nejlepší. Na druhém místě oblíbenosti před rokem se umístil spot na jogurt Muller mix, ve kterém vystupuje ne příliš vnímavá blondýna. Nyní obsadil Muller se svou kreativou příčku první. Je však potřeba uvést, že hodně lidí také zmínilo brand Orbit a Mattoni, aniž by vybrali nějakou jejich kreativu.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 531 lidí ve věku 15-69 let.