Top 10 nejoblíbenějších reklam (spontánní)

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V dnešním projektu Snapshots se zaměříme na pravidelné hodnocení televizních reklam. Jak je patrno z grafu, hodnocení jednotlivých spotů je velmi vyrovnané a na rozdíl od minulosti, kdy vyčnívala například kreativa Kofoly, žádná výrazně nepřevyšuje ostatní. Přesně před rokem hodnotili respondenti jako nejlepší televizní kreativu reklamu na minerální vodu Mattoni, kde je žena oblečena do šatů tvořených výhradně z vody. Tento spot je v současnosti vnímán jako druhý nejlepší. Na druhém místě oblíbenosti před rokem se umístil spot na jogurt Muller mix, ve kterém vystupuje ne příliš vnímavá blondýna. Nyní obsadil Muller se svou kreativou příčku první. Je však potřeba uvést, že hodně lidí také zmínilo brand Orbit a Mattoni, aniž by vybrali nějakou jejich kreativu.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 531 lidí ve věku 15-69 let.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.