To nejhorší je za Publicis

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Dow Jones Newswires

Trochu optimismu vypustil do světa v rozhovoru pro portál Dow Jones Newswires ředitel Publicis Maurice Lévy. „Nejhorší je za námi,“ řekl. Své tvrzení opírá o rostoucí výši příjmů sítě v srpnu a září. Jeho prognóza se neshoduje s rivaly WPP Group a Aegis, kteří nedávno sdělili, že zlepšení neočekávají ani v příštím roce.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.