Tic Tac bez horské dráhy

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Nový spot nasadila společnost Ferrero v září pro brand Tic Tac. Kreativa pochází z Německa a testovala link v ČR. Spot je zasazený do formálního prostředí a lidem do 35 let má sdělovat, že Tic Tac mohou mít kdykoliv při sobě. Mladší cílovou skupinu nyní značka hledá na internetu. Zároveň spouští čtvrtý ročník své soutěže Tic Tac hip hop talents, letos obohacené o dívčí kategorii.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.